Рекламації

Приносимо вибачення у разі, якщо придбаний у нас товар став причиною рекламації. Ми зробимо все можливе, щоб швидко та чесно вирішити цю проблему.

Для забезпечення максимально ефективного способу вирішення проблеми у найкоротший термін пропонуємо вам заповнити форму виробника продукції, щодо якої у вас виникла скарга. Якщо вам потрібна допомога або виникли інші проблеми, заповніть наведену нижче форму.

Більшість скарг, з якими до нас звертаються, пов’язані з механічними пошкодженнями. Вони зазвичай виникають під час транспортування або внаслідок неналежного поводження з продукцією. Гарантія виробника не поширюється на механічні пошкодження

 

Нижче наведено декілька прикладів механічних пошкоджень, які виникли здебільшого під час транспортування або неналежного поводження з продукцією. Якщо ваш випадок пов’язаний із механічним пошкодженням, ви маєте звернутися зі скаргою щодо пошкодження товару під час транспортування. 

З ЧИМ ПОВ'ЯЗАНА ВАША РЕКЛАМАЦІЯ?

Перед відправленням рекламації переконайтеся, що ви зазначили правильну причину.

Будь ласка, переконайтеся, що під час приймання продукції ви перевірили таке:

  1. на упаковці відсутні видимі пошкодження;
  2. комплект постачання відповідає вашому замовленню;
  3. на товар є міжнародна ТТН;
  4. у разі наявності видимого пошкодження ви маєте вказати це у ТТН, повідомити відділ логістики компанії Solarity та зробити фото, інакше ми не зможемо забезпечити виплату страхової компенсації.
  5. Розпакуйте усі отримані товари (особливо актуально для сонячних модулів) та поспостерігайте за їх роботою упродовж 7 днів та повідомте результати ваших спостережень команді Соларіті, щоб ми могли вимагати від перевізника відшкодування за невидимі пошкодження. Без цих даних рекламація не можлива

Будь ласка, надішліть нам детальний опис вашої претензії, включаючи номер замовлення або номер рахунку-фактури, копію CMR та фотографії (якщо це доречно) дефектного товару через контактну форму, зазначену внизу сторінки.

ЯКЩО ВАША РЕКЛАМАЦІЯ НЕ СТОСУЄТЬСЯ МЕХАНІЧНОГО ПОШКОДЖЕННЯ, ДОТРИМУЙТЕСЬ НАВЕДЕНОЇ НИЖЧЕ ІНСТРУКЦІЇ

Виробники інверторів працюють з рекламаціями самостійно. Для того щоб вирішити проблему якомога швидше, створіть рекламацію безпосередньо на сайті виробника. 

Перш ніж подавати рекламацію, просимо вас переконатися, що вона не стосується механічних пошкоджень, на які не поширюється гарантія виробника.

Щоб подати рекламацію щодо інвертора SolarEdge, ви маєте увійти до моніторингового порталу. Якщо ви на ньому ще не зареєстровані, дотримуйтесь цієї інструкції.

Крок №1: Опис проблеми 

Опишіть проблему якомога детальніше. Це допоможе виявити її причину:

  • Опис проблеми
  • Місце встановлення
  • Серійний номер несправного обладнання 
  • Фото несправного обладнання 

 

Крок №2: Зв’яжіться з компанією SolarEdge

  • Перейдіть на сервісний портал
  • Зайдіть на сайт технічної підтримки SolarEdge
  • Вкажіть, чи ви є власником станції чи її інсталятором

SolarEdge Support

 

Крок №3: Інцидент створено

  • Відділ технічної підтримки перевірить вашу інформацію та проаналізує проблему за допомогою даних моніторингу
  • Якщо відділ технічної підтримки підтвердить наявність бракованої деталі, ви отримаєте номер RMA

 

Крок №4: Заміна

 

Крок №5: Відшкодування

Щоб подати скаргу щодо інвертора Fronius, знайдіть найближчого сервісного партнера Fronius, який розгляне вашу скаргу.

У Центральній та Східній Європі розглядом скарг займається компанія TERMS (авторизований сервісний партнер SMA). Якщо ви з іншого регіону, звертайтеся до SMA Німеччина.

Щоб подати скаргу щодо інвертора Huawei, заповніть онлайн-форму на їх веб-сайті.

Щоб подати скаргу щодо інвертора KACO, заповніть онлайн-форму на їх веб-сайті.

Будь ласка, заповніть форму виробника продукту, на який ви подаєте скаргу. Якщо ви не можете знайти потрібного вам виробника, заповніть форму нижче.

Заповніть форму Canadian Solar онлайн.

Заповніть усі необхідні дані у формі та надішліть її нам разом з фото, які стосуються вашої скарги.

Phono_Solar_logo_high_res-768x87.jpg

Заповніть рекламаційну форму Phono Solar, і надішліть її нам через контактну форму, зазначену нижче. Будь ласка, не забудьте додати до форми фотографії дефектного товару.

Контактна форма